понеділок, 1 липня 2019 р.

Медичні прилади для Копичинецької лікарні

    Біологічний мікроскоп та ваги на базі індикаторів отримали сьогодні медпрацівники лабораторії комунального некомерційного підприємства "Копичинецька комунальна районна лікарня" Гусятинської районної ради.
   Медичне приладдя вручали голова райдержадміністрації Віталій Батіг, перший заступник голови РДА Ігор Гайдук, голова Копичинської об’єднаної територіальної громади Павло Лосик та представник «Континентал Фармерз Груп» Іван Триснюк.
   Очільник району Віталій Батіг підкреслив, що завдяки конструктивній співпраці між бізнесовими структурами і райдержадміністрацією, сьогодні ми маємо можливість закупити це обладнання для Копичинської лікарні.
   Віталій Степанович подякував керівництву сільськогосподарської компанії за їх працю на теренах нашого району, за їх турботу про добробут наших краян.
   Голова райдержадміністрації Віталій Батіг переконаний, що вкрай важливим є те, що компанія не лише скеровує кошти від обробітку земельних наділів у громаді, а й бере безпосередню участь у їх розподілі. Зокрема, медичне обладнання було придбано за безпосередньої участі «Континентал Фармерз Груп».
   Керівник медичної установи Степан Гукалюк висловив слова щирої дяки присутнім керівникам за розуміння і підтримку як зі сторони влади, так і агрофірми.
    Віталій Степанович переконаний, що такі інвестиції у медичну галузь є дуже потрібними і сьогодні вони є далеко не останніми, адже усе це - для наших краян.
Гусятинська РДА

1 коментар:

Kjerstin Lis сказав...

ВСІ ЧИТАТИ ЦЕ СВІДЧЕННЯ, ЯК Я ОТРИМАВ ПОЗИЦІЮ У ЛЕГІТОВОЇ І ДОВІРНОЇ КРЕДИТНОЇ КОМПАНІЇ Мене звати Керстін Ліс, я шукав позику для погашення своїх боргів, усі, кого я зустрічав, шахраї і брали гроші, поки нарешті не зустрівся з паном Бенджаміном Брейл Лі Він зміг дати мені позику в розмірі 450 000,00 рублів. Він також допоміг іншим моїм колегам. я сьогодні розмовляю як найщасливіша людина у всьому світі, і я сказав собі, що будь-який позикодавець, який рятує мою сім'ю від нашого бідного становища, я розповім це ім'я всьому світу, і я дуже радий сказати, що моя сім'я повернувся назавжди, тому що я потребував позики, щоб розпочати своє життя спочатку, оскільки я одинока мама з трьома дітьми, і весь світ здавалося, що це висить на мені, поки я не мав на увазі, що БОГ прислав позикодавця, який змінив моє життя і сім'ї моєї сім'ї, БОГ, який боїться позикодавця, містере, Веніамін, він був БОГ-Спаситель, посланий рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це не стане можливим, поки я не отримаю свою позику, я запросив його до своєї сім'ї - разом із стороною, яку він не відмовив, і я пораджу будь-кому, хто справді потребує позики, зв'язатися з паном Бенджаміном Брейлем Лі електронною поштою за адресою (247officedept@gmail.com), оскільки він є найбільш розуміючим і добрим сердечним позикодавцем. коли-небудь зустрічалися з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи свою доброзичливість до мене, але я відчуваю, що маю поділитися цим з усіма вами, зв’язавшись з потрібною позиковою компанією електронною поштою за адресою: 247officedept@gmail.com або whatsapp + 1-989-394-3740. .