неділю, 13 березня 2011 р.

Найчисленніша сім'я у світі живе в індійському селі

   В індійському селі Бактванг (штат Мізорам) живе найчисленніша сім'я у світі. Її глава Зіона Чана має 39 дружин, 94 дитини, 33 онуки і 14 прийомних дочок. Про це повідомляє "Дейлі мейл".
"Я почуваю себе особливим, адже Господь дав мені стільки людей, про яких я можу піклуватися, - розповів сім'янин-рекордсмен. - Мені дуже повезло бути главою найбільшого у світі сімейства".
   Правда, щоб прогодувати увесь колектив загальною чисельністю 181 людина його дружинам доводиться щодня вбивати 30 курей, готувати більше 100 кг рису і чистити близько 60 кг картоплі.
   По визнанню одного з синів Зіони Чани, його батько одружується на найбідніших дівчатах села, щоб наглядати за ними. Усі вони живуть в чотириповерховому будинку що складається зі 100 кімнат.

Немає коментарів: